Naar schatting is slechts 30% van de organisaties die het implementatieproces starten DMARC ooit afmaken tot voltooiing.


De uitdaging met inzetten DMARC is niet de specificatie zelf, maar met het e-mail ecosysteem en de interpretatie van de feedback die wordt gegeven.
E-mail die standaard onder a valt DMARC p=reject beleid wordt niet afgeleverd. De impact op legitieme, maar niet-conforme e-mail kan dan problematisch zijn, omdat de e-mail niet meer vloeit.

het AIM-model van dmarcian

In de afgelopen zes jaar dmarcian heeft een projectmatige aanpak (ons AIM-model) ontwikkeld voor beleidshandhaving die betrekking heeft op technische compliance en hoe deze verschillende aspecten van uw organisatie beïnvloedt. 100% van onze klanten die zich hebben beziggehouden met onze projectmatige aanpak zijn erin geslaagd het te bereiken p=reject.

dmarcian is opgericht door een van DMARC's primaire auteurs, en we hebben een internationaal trackrecord voor het helpen van bedrijven en overheidsorganisaties over de hele wereld en van alle soorten en maten met succes in te zetten DMARC. We kunnen ons aanpassen aan de behoeften van uw organisatie, van lichte initiële onboarding tot volledige outsourcing van alles DMARC-gerelateerde functies en monitoring. Contact om aan de slag te gaan.