Naar schatting zal slechts 30% van de organisaties die het proces van implementatie van DMARC beginnen ooit tot het einde voltooien.

De uitdaging met het inzetten van DMARC is niet de specificatie zelf, maar met het e-mailecosysteem en de interpretatie van de feedback die wordt geboden. Standaard e-mail die valt onder een DMARC p=reject beleid wordt niet afgeleverd. De impact op legitieme, maar niet-conforme e-mail kan dan problematisch zijn, omdat de e-mail niet meer vloeit.

het AIM-model van dmarcian

dmarcian heeft in de afgelopen 6-jaren een projectgebaseerde benadering (ons AIM-model) ontwikkeld voor beleidsafdwinging die technische naleving aanpakt en beïnvloedt hoe het verschillende aspecten van uw organisatie beïnvloedt. 100% van onze klanten die zich bezighouden met onze projectmatige aanpak is succesvol geweest in het bereiken van p = afwijzen.

dmarcian werd opgericht door een van de auteurs van DMARC en we hebben een internationale reputatie opgebouwd voor het helpen van bedrijven en overheidsorganisaties over de hele wereld en van alle grootten om met succes DMARC te implementeren. We kunnen inspelen op de behoeften van uw organisatie, van eenvoudige initiële onboarding tot volledige outsourcing van alle DMARC-gerelateerde functies en monitoring. Neem contact op met dmarcian om aan de slag te gaan.