Hoewel de inzet van DMARC kan worden gezien als een eenmalige technologie-upgrade, vereist het beheren en onderhouden van DMARC-compliance langetermijninspanningen om effectief te blijven.

We kunnen u helpen met het beheer van DMARC-gerelateerde incidenten, regelmatige gegevensbeoordelingen, het bewaken van de voortdurende naleving en hulp bij het inbedden van DMARC in de dagelijkse activiteiten.

Dmarcian biedt pakketten met vaste prijs na inzet: Standard, Professional en Premium. Voor wie op zoek is naar een volledig uitbestede DMARC-partner, kan dmarcian een aangepast voorstel maken dat aan al uw behoeften voldoet.

Wil meer weten? Neem contact op voor opties.

Standard

  • Toegang tot webdocumentatie en inhoud
  • Eén-op-één geplande ondersteuning voor telefoon- en schermdeling met een DMARC-expert
  • Tot 1 incidenten / qtr
  • Responstijd - 3 werkdagen
  • Jaarlijkse gegevensbeoordeling

Professional

  • Toegang tot webdocumentatie en inhoud
  • Eén-op-één geplande ondersteuning voor telefoon- en schermdeling met een DMARC-expert
  • Tot 4 incidenten / qtr
  • Responstijd - 48 uur of aan het einde van de volgende werkdag
  • Halfjaarlijkse gegevensbeoordeling
  • Contactpersoon voor één team (bijv. Berichtenteam)

Premium

  • Toegang tot webdocumentatie en inhoud
  • Eén-op-één geplande ondersteuning voor telefoon- en schermdeling met een DMARC-expert
  • Tot 10 incidenten / qtr
  • Responstijd - 24hr of de volgende werkdag
  • Kwartaal data review
  • Teamgebaseerde contacten voor een bedrijfseenheid
  • Online groep / webinar

Op maat

  • Volledig aangepast aan uw behoeften van organisaties;
  • Volledige outsourcing van DMARC-gerelateerd onderhoud is mogelijk.