Hoewel inzetbaar DMARC kan worden gezien als een eenmalige technologie-upgrade, beheer en onderhoud DMARC naleving vereist langdurige inspanningen om effectief te blijven.

We kunnen helpen met beheren DMARC-gerelateerde incidenten, regelmatige gegevenscontroles, toezicht op de voortdurende naleving en hulp bij inbedden DMARC in dagelijkse operaties.

dmarcian biedt ondersteuningspakketten tegen vaste prijzen na implementatie: Standard, Professional en Premium. Voor degenen die op zoek zijn naar een volledig uitbesteed DMARC partner, dmarcian kan een voorstel op maat maken om aan al uw behoeften te voldoen.

Wilt u meer weten? Contact voor opties.

Standard

  • Toegang tot webdocumentatie en inhoud
  • Geplande ondersteuning van één-op-één telefoon en scherm delen met een DMARC expert
  • Tot 1 incidenten / qtr
  • Responstijd - 3 werkdagen
  • Jaarlijkse gegevensbeoordeling

Professional

  • Toegang tot webdocumentatie en inhoud
  • Geplande ondersteuning van één-op-één telefoon en scherm delen met een DMARC expert
  • Tot 4 incidenten / qtr
  • Responstijd - 48 uur of aan het einde van de volgende werkdag
  • Halfjaarlijkse gegevensbeoordeling
  • Contactpersoon voor één team (bijv. Berichtenteam)

Premium

  • Toegang tot webdocumentatie en inhoud
  • Geplande ondersteuning van één-op-één telefoon en scherm delen met een DMARC expert
  • Tot 10 incidenten / qtr
  • Responstijd - 24hr of de volgende werkdag
  • Kwartaal data review
  • Teamgebaseerde contacten voor een bedrijfseenheid
  • Online groep / webinar

Op maat

  • Volledig aangepast aan uw behoeften van organisaties;
  • Volledige uitbesteding van DMARC gerelateerd onderhoud is mogelijk.