In de meeste bedrijven fungeert een vertegenwoordiger voor verkoopontwikkeling als een verkoopagent die helpt bij het kwalificeren van leads in de verkooppijplijn. Een SDR zal ernaar streven de behoeften van de klant te begrijpen en te definiëren terwijl deze hen naar specifieke niveaus van producten en diensten leiden; en de functie bevindt zich meestal in de verkoop- of marketingteams. En hoewel ze misschien geen traditioneel verkoopquotum hebben, hebben ze meestal doelquota voor bijvoorbeeld geboekte vergaderingen. Als een missie-gedreven bedrijf geloven we echter in het creëren van een cultuur van anderen helpen, in plaats van een omgeving gedreven door traditionele verkoopquota.

We hanteren een unieke benadering van deze rol en we zijn van mening dat onze aanpak ons ​​in staat zal stellen een beter inzicht te krijgen in de uitdagingen waarmee mensen in de echte wereld worden geconfronteerd bij het implementeren van domeinbeveiligingsmaatregelen. We willen dit begrijpen vanuit het perspectief van de klantenservice, in plaats van vanuit het oogpunt van bedrijfsontwikkeling.

Traditionele SDR's hebben de neiging zich te concentreren op wat zij ervaren als hoogwaardige kansen die vanuit een puur economisch perspectief zinvol zijn. We zijn echter van mening dat als we ons alleen zouden concentreren op de feedback van klanten met een hoge waarde, we een onvolledig beeld van het ecosysteem zouden hebben, wat zou kunnen betekenen dat we iets heel waardevols missen dat ons kan helpen ons product en onze verkoopinspanningen te informeren op een manier die voldoet beter aan de behoeften van de markt.

Voer de DMARC Advisor. De DMARC De rol van adviseur is om onze proefklanten te informeren over DMARC, de onderliggende technologieën, en hoe u kunt begrijpen wat nodig is om het te implementeren in de organisatie van de klant.

"Het werken in deze rol heeft me een uniek perspectief gegeven op hoe kritisch e-mail is voor bedrijven, ongeacht hun grootte. Ik werk dagelijks samen met een breed scala aan organisaties, variërend van zeer kleine tot grote ondernemingen. Hoewel een project qua reikwijdte en complexiteit varieert, is het interessant om te zien hoe de doelen van een freelance grafisch ontwerper hetzelfde zijn als de doelen van een werknemersfirma van 10,000 +. Ze hebben allebei betrouwbare en veilige e-mail nodig om succesvol te werken en te slagen. ”

- Ernest, dmarcian DMARC adviseur

Hoewel cybersecurity een breed begrip is waar de meeste mensen bekend mee zijn, blijft e-maildomeinbeveiliging nog steeds een mysterie voor veel mensen. DMARC Adviseurs kunnen dit veranderen en wij geloven dat des te meer DMARC wordt aangenomen, des te beter is e-mail voor iedereen.

Heeft meer dan 7.7 miljard verwerkt DMARC records van meer dan 2.5 miljoen gecontroleerde domeinen, we hebben veel geleerd. Deze aanpak heeft ons een uniek diep inzicht gegeven in het e-mail- en domeinbeveiligingsecosysteem en als gevolg daarvan brengen we duizenden afzenders, leveranciers en operators samen in een gemeenschappelijke poging om te verspreiden DMARC overal.

Wilt u het gesprek voortzetten? Ga naar het dmarcian- forum