Ernest McLeod, adviseur van dmarcian, heeft uitgebreide training en ervaring in cybercrime-technologie, IT-ondersteuning en onderzoek. Hij deelt zijn inzichten over het werken aan de frontlinies als gebruikers en klanten onze online-chatfunctie gebruiken. "Het werken in deze rol heeft mij een uniek perspectief gegeven op hoe cruciaal e-mail is voor bedrijven, ongeacht hun omvang. Hoewel projecten in omvang en complexiteit kunnen variëren, is het interessant om te zien dat de doelstellingen van een freelance grafisch ontwerper hetzelfde zijn als die van een financieel bedrijf met meer dan 10,000 medewerkers. Ze hebben allebei betrouwbare en veilige e-mail nodig om succesvol te kunnen werken en te slagen.

Als u tijd heeft doorgebracht op de website van dmarcian heeft u wellicht het volgende gezien op onze pagina Onze impact: "Het doel van dmarcian is om het gebruik van DMARC wijd en zijd te verspreiden door de toegankelijkheid, belangenbehartiging en thought leadership te vergroten."

In mijn dagelijkse ervaring richt ik me vooral op het vergroten van de toegankelijkheid. Als adviseur at dmarcian, Ik heb in de loop van een bepaalde maand contact met honderden organisaties. Deze organisaties verschillen op vrijwel elke manier sterk, maar zijn verenigd in hun behoefte aan veilige en betrouwbare e-mailcommunicatie.

Ik ben erachter gekomen dat een van de beste manieren om de toegankelijkheid van DMARC te vergroten is om met mensen individueel te werken om hen te helpen de waarde van DMARC in het e-mail- en domeinbeveiligingslandschap te begrijpen en te waarderen. Door een live-chat functie toe te voegen aan onze website, heb ik het genoegen gehad om direct met onze klanten in real time te communiceren. We hebben het hier over de kern van de klantgerichte ethiek van dmarcian.

De 5 belangrijkste inzichten van onze Live Chat

  • We krijgen een waardevol inzicht in de gebieden waar onze gebruikers voor uitdagingen komen te staan en werden we in staat gesteld om proactief educatieve content te creëren waar iedereen die geïnteresseerd is in het inzetten van DMARC, baat bij heeft. Zo zagen we bijvoorbeeld een trend in vragen met betrekking tot het identificeren van de DKIM-selectors die voor een domein worden gebruikt, en konden we richtlijnen aanbieden.
  • De gebruikers bepalen het tempo van de ontdekking en implementatie van het DMARC-project. Real-time communicatie stelt ons in staat om de gebruiker in het middelpunt van het proces te plaatsen en de redenen te begrijpen waarom DMARC belangrijk is voor hun organisatie en succes. Dit heeft ons in staat gesteld om een achterhaald, duf verkoopproces te vermijden en oplossingen daadwerkelijk op maat te maken voor individuele behoeften.
  • Live chat stelt het dmarcian-team in staat om direct op uiteenlopende klant- en gebruikersbehoeften te reageren, van basisprincipes zoals het helpen van iemand om zijn DNS-console te lokaliseren tot langere gesprekken over afleverbaarheid van e-mails.
  • Onze live chat staat open voor iedereen die geïnteresseerd is in DMARC; we beantwoorden zelfs vragen van klanten van onze concurrenten. Waarom? De deur naar onze chat openstellen is in overeenstemming met onze missie om mensen te informeren over DMARC en het internet betrouwbaarder te maken.
  • Het helpen van gebruikers op de website via real-time chat is het juiste om te doen. Ter ondersteuning van de missie van dmarcian om het gebruik van DMARC wijd en zijd te verspreiden, heeft live chat ons een ideale gelegenheid gegeven om direct in contact te komen met gebruikers op een zinvolle manier die ons beter maakt in wat we doen, en daarvoor zijn we super dankbaar!

Hoewel we geen volledige DMARC implementatie kunnen bieden via onze chat, kunnen we u wel helpen met de basis zodat u weloverwogen beslissingen kunt nemen over de bescherming van uw e-maildomein. En als u aan de slag wilt, kunt u zich hier aanmelden voor een gratis proefperiode van 14 dagen.

Wilt u het gesprek voortzetten? Ga naar het dmarcian- forum