Met een achtergrond in communicatie en projectmanagement en met meer dan zeven jaar ervaring in cybersecurity-operaties, dmarcian's Chief Operating Officer Shannon Draegen vertelt over ons wervingsproces.

dmarcian is een missiegedreven bedrijf dat vastbesloten is om veilige, verbeterde e-mail voor iedereen beschikbaar te maken. We zijn ook een op waarde gericht bedrijf dat het potentieel in elke persoon erkent, en we proberen daar in elk aspect van ons bedrijf over te praten. We zijn een bedrijf dat bestaat uit mensen, geen investeerders, dus een manier om kennis te maken dmarcian is om een ​​kijkje te nemen in ons wervingsproces.

Kans mag niet worden beperkt door geografie

Ons doel is om de beste, slimste en meest intrinsiek gemotiveerde mensen in te huren, en om dat te kunnen doen, moeten we grenzeloos zijn. Globalisering kan worden gezien als een negatieve term, afhankelijk van de context, maar er is ook het positieve aspect van het samenbrengen van mensen.

Omdat we een organisatie op afstand zijn, zijn we niet beperkt tot één geografische locatie en kunnen we wereldwijd slimme, getalenteerde mensen aannemen. We zijn in staat banen te bieden met hoge secundaire arbeidsvoorwaarden en een goede levenskwaliteit aan mensen die mogelijk wonen op locaties met beperkte lokale kansen.

Iedereen heeft potentieel

In plaats van ons te concentreren op de verschillen tussen mensen, willen we ons concentreren op de overeenkomsten. Wij zijn van mening dat mensen dieper zijn dan alleen het verzamelen van evenementen op hun cv. We willen een holistisch begrip van het individu - niet alleen hun eerdere rollen en titels - en ons wervingsproces is ontworpen met dat in gedachten.

Wat is een goede pasvorm?

We zijn op zoek naar mensen die onze principes nastreven - een veelzijdig individu dat evenzeer is ontwikkeld in introspectie, doordachte samenwerking en teamwork. Iemand die altruïstisch is in zowel hun professionele als persoonlijke rol. We zoeken mensen die onafhankelijk genoeg zijn om het hele plaatje te zien en die niet overdreven afhankelijk zijn van het management.

Hoe u onze aandacht kunt trekken

Op het meest basale niveau zijn we op zoek naar mensen die de moeite hebben genomen om erachter te komen wie we zijn en dat te zien terugkomen in hun begeleidende brief. Omdat we op afstand voorop staan, hechten we veel waarde aan degenen die schriftelijke communicatie kunnen gebruiken om goed te pleiten, te beginnen met voorstanders van zichzelf te zijn. We zijn op zoek naar mensen die zichzelf en hun ideeën authentiek kunnen uitdrukken en die vermijden om in jargon gevuld zakelijk spreken te schrijven.

Interviewen met dmarcian

We wilden een interviewproces dat herhaalbaar, meetbaar en verbeterd kan worden. Dit is belangrijk omdat we niet alleen de beste kandidaten willen, maar ook de mogelijkheid om te meten hoe we het doen als werkgever.

De eerste interviewronde is een reeks vragen die zijn ontwikkeld om onze specifieke principes aan te raken. We willen dat de kandidaat de mogelijkheid heeft om op zijn eigen manier te reageren op open vragen, zodat we inzicht kunnen krijgen in het individu, in tegenstelling tot eenvoudige juiste of verkeerde antwoorden. We krijgen niet alleen antwoorden, we beginnen ook een relatie met hen op te bouwen.

Het is belangrijk dat de kandidaat niet komt om indruk te maken, maar om bekend te worden. We willen dat ze standvastig zijn in wie ze zijn en dat ze weten dat we elkaar niet aan de andere kant van de tafel ontmoeten, maar aan dezelfde kant. We willen ook een idee krijgen of ze wat tijd hebben geïnvesteerd in de voorbereiding op het interview, net zoals we tijd hebben geïnvesteerd in het leren kennen van hen.

Voor de tweede interviewronde willen we de persoon in actie zien, zowel met voorbereiding als on-the-fly. We proberen hun uniekheid te leren kennen en ze hun talenten op een scriptloze manier te laten zien in plaats van een generieke checklist. Het helpt ons ook om te leren over onszelf en hoe anderen ons zien. We doorlopen een nepproject als een manier voor de kandidaat om ervaringen uit het verleden te laten zien en te laten zien hoe ze iets kunnen uitdragen waar ze gepassioneerd over zijn. We houden ons ook bezig met rollenspellen - we stellen grenzen om hen heen, stellen ze bloot aan onze wereld en vragen hen hun uiterste best te doen. Deze oefening laat ons zien hoe ze in korte tijd geleerde informatie assimileren en overbrengen en hoe ze omgaan met constructieve kritiek.

Na het interview

Het is een kwetsbaarheid om je ervaringen en passies te delen, en we willen ervoor zorgen dat iedereen waardigheid voelt om verder te gaan. Zelfs als de kans niet goed past, hopen we dat de relatie behouden blijft en misschien een toekomstige kans wordt.

dmarcian streeft ernaar e-mail veiliger te maken door de kennis en het bewustzijn van te vergroten DMARC, en dat wordt mogelijk gemaakt door onze mensen. Als je interesse hebt om met ons samen te werken, zijn onze mogelijkheden altijd te vinden hier.

Als u hulp nodig hebt met uw DMARC project, laat het ons weten. Als u nog niet met uw DMARC-project bent begonnen, kunt u zich hier.

Wilt u het gesprek voortzetten? Ga naar het dmarcian- forum