Hoewel inzetbaar DMARC kan worden gezien als een eenmalige technologie-upgrade, beheer en onderhoud DMARC naleving vereist langdurige inspanningen om effectief te blijven. dmarcian Toegewijde supportteamleden kunnen u helpen met beheren DMARCgerelateerde incidenten, redactionele gegevensrecensies en inbedding DMARC in de dagelijkse activiteiten van uw organisatie.

dmarcian biedt op niveaus gebaseerde opties die ervoor zorgen dat het ondersteuningspakket waarin u investeert aan uw behoeften voldoet. Bovenal biedt het hebben van een Dedicated Support-pakket tijdige en volledige antwoorden op uw bedrijfskritische behoeften rond e-mailauthenticatie en beveiliging.

Een toegewijd ondersteuningspakket betekent dat u een materiaalexpert op aanvraag heeft.

programma Beschrijving

Speciale ondersteuningspakketten bieden u een capabele bron die klaar staat. Direct toegang krijgen tot dmarcian support agents helpt de mogelijkheden van uw organisatie uit te breiden op de volgende belangrijke gebieden van uw DMARC project:

  • Eenvoudig of geavanceerd DMARC principes
  • E-mail authenticatie (SPF/DKIM/DMARC)
  • Maken en valideren van DNS-records
  • Best practices en standaarden per e-mail
  • Bronbeheer
  • Problemen met leveringsfouten oplossen

Als u niet bekend bent met een van de bovenstaande vaardigheden, is een speciaal ondersteuningspakket wellicht geschikt voor u.

Wilt u meer weten? Contact voor prijzen en details.

Standard

  • Prioritaire reactietijden
  • Geplande ondersteuning van één-op-één telefoon en scherm delen met een DMARC expert
  • Tot 1 Incident / kwartaal
  • Responstijd - 3 werkdagen
  • Jaarlijkse gegevensbeoordeling
  • Vroege toegang tot bètafuncties

Professional

  • Prioritaire reactietijden
  • Geplande ondersteuning van één-op-één telefoon en scherm delen met een DMARC expert
  • Tot 4 Incidenten / kwartaal
  • Responstijd - 48 uur of aan het einde van de volgende werkdag
  • Halfjaarlijkse gegevensbeoordeling
  • Contactpersoon voor één team (bijv. Berichtenteam)
  • Vroege toegang tot bètafuncties

Premium

  • Prioritaire reactietijden
  • Geplande ondersteuning van één-op-één telefoon en scherm delen met een DMARC expert
  • Tot 10 Incidenten / kwartaal
  • Responstijd - 24hr of de volgende werkdag
  • Kwartaal data review
  • Teamgebaseerde contacten voor een bedrijfseenheid
  • Vroege toegang tot bètafuncties

Op maat

  • Volledig aangepast aan uw behoeften van organisaties;
  • Volledige uitbesteding van DMARC gerelateerd onderhoud is mogelijk.