Hoewel de implementatie van DMARC kan worden gezien als een eenmalige technologie-upgrade, vereist het beheer en het onderhoud van DMARC-compliance een langdurige inspanning om effectief te blijven. De leden van het Technische Ondersteuningteam van dmarcian kunnen u helpen met het beheer van DMARC-gerelateerde incidenten, het redigeren van gegevensrapporten en het inbedden van DMARC in de dagelijkse activiteiten van uw organisatie.

dmarcian biedt op niveaus gebaseerde opties die ervoor zorgen dat het ondersteuningspakket waarin u investeert aan uw behoeften voldoet. Bovenal biedt het hebben van een Technische Ondersteuningpakket tijdige en volledige antwoorden op uw bedrijfskritische behoeften op het gebied van e-mailauthenticatie en -beveiliging.

Met een Technische Ondersteuningspakket beschikt u over een vakexpert op aanvraag.

Programmabeschrijving

Technische Ondersteuningspakketten bieden u bekwame gebruiksklare hulpmiddelen. Het directe contact met supportmedewerkers van dmarcian helpt u de mogelijkheden van uw organisatie uit te breiden op de volgende belangrijke gebieden van uw DMARC-project:

  • Basis of geavanceerde DMARC-principes
  • E-mail-authenticatie (SPF/DKIM/DMARC)
  • Aanmaken en valideren van DNS-records
  • Optimale werkmethoden en richtlijnen inzake e-mail
  • Bronnenbeheer
  • Probleemoplossing bij leveringsfouten

Als u niet bekend bent met een van de bovenstaande vaardigheden, is een Technische Ondersteuningspakket wellicht geschikt voor u.

Wilt u meer weten? Neem contact met ons op voor prijzen en details.

Standard

  • Prioritaire reactietijden
  • Geplande één-op-één telefonische ondersteuning van een DMARC-expert met mogelijkheid om scherm te delen
  • Tot 1 incident / kwartaal
  • Reactietijd: 3 werkdagen
  • Jaarlijkse gegevensoverzicht
  • Snel toegang tot bètafuncties

Professional

  • Prioritaire reactietijden
  • Geplande één-op-één telefonische ondersteuning van een DMARC-expert met mogelijkheid om scherm te delen
  • Tot 4 incidenten / kwartaal
  • Reactietijd: 48 uur of aan het einde van de volgende werkdag
  • Halfjaarlijkse gegevensoverzicht
  • Contactpersoon voor één team
  • Snel toegang tot bètafuncties

Premium

  • Prioritaire reactietijden
  • Geplande één-op-één telefonische ondersteuning van een DMARC-expert met mogelijkheid om scherm te delen
  • Tot 10 incidenten / kwartaal
  • Reactietijd: 24 uur of de volgende werkdag
  • Driemaandelijkse gegevensoverzicht
  • Teamgebaseerde contacten voor een bedrijfseenheid
  • Snel toegang tot bètafuncties

Op maat

  • Geheel op maat en afgestemd op de behoeften van uw organisatie
  • Volledige uitbesteding van DMARC-gerelateerd onderhoud mogelijk